top of page

החברה שמושיבה את הצוות בול למשימה

תחום נישתי ביותר אשר דורש התמחויות רבות הוא תחום ה'ריהוט הטכני' המקצועי, המיועד למשימות מורכבות. חברה ישראלית עתירת ניסיון יודעת לקחת את הלקוחות 'יד ביד' בדיוק רב לעבר מטרות הפרויקטים המורכבים 



אודות אופליס גלובל


אופליס הינה חברה משפחתית אשר הוקמה בשנת 2014 מתוך ניסיון פרויקטלי רב שנים בהקמת חדרי בקרה אווירית, מרכזי בקרה ושליטה צבאיים ואזרחיים, מוקדים וחדרי ביטחון וסייבר. כל זאת תוך דרישה לפתרונות הנדסת אנוש מתקדמים במתקנים קריטיים, ייצור איכותי תחת תקנים מחמירים, תפעול ותחזוקה של חדרי בקרה וחמ"לים", כך אומר לנו ברוך קוור, מנהל פרויקטים אסטרטגיים ומנכ"ל החברה ומוסיף: "החברה היא זרוע ביצועית של מותגים מובילים מעולם הבקרה והשליטה כדוגמת SPF הספרדית אשר מספקת סדרות 'ריהוט טכני' ועמדות מפעיל מקצועיים, תוך שילוב פתרונות אינטגרציה עם זרועות השיווק העולמיות שלה, SAMSUNG מותג המסכים המקצועיים, וחברת NOVUS גרמניה בתחום זרועות מסך ופתרונות ארגונומיים."

במהלך שנות פעילותה הקימה החברה עשרות חדרי בקרה ושליטה, MSSP, NOC, SOC, חמ"לים, חדרי בקרה אווירית ומגדלי פיקוח תוך תפיסה שהיא בעצמה סלוגן – "להושיב את הצוות הכי נכון למשימה". אבל עניין ההושבה החשוב הוא רק חלק מהמומחיות של אופליס, אשר מציידת את מבצע המשימה בסביבת עבודה מקצועית יעילה ונוחה אשר אופיינה בדיוק מרבי לצרכיו של המפעיל ובמטרה להשיג את התוצאות המקסימליות.



"אני מאמין" בעבודה מול לקוח - You can create the future

קוור: "אפשר לומר שאנחנו עובדים הפוך: התשתיות נבנות בהתאם לעמדות שהוגדרו, והעמדות מיוצרות בהתאם לתהליכים ולמשימות של כל לקוח.  הכל מתחיל באפיון עמוק, מחויבות הדדית לתהליך משותף והבנה של הלקוח שמטרת העל של אופליס היא להגיש לו את סביבת העבודה האפקטיבית ביותר שהוא יכול לקבל עם ראייה לגידול עתידי. 


הלקוח לעיתים שבוי בעולם הידע שלו, אבל כשאנו מצליחים לייצר עמו ערוץ תקשורת פתוח ובטוח, הוא מבין את הערך שאנו מביאים לפרויקט. הקצאה אופטימאלית של מרחבי עבודה ביחס למרחב הנתון, עמדות מפעיל מודולריות, צגים ומוניטורים מקצועיים, מחשבים, ציודי מולטימדיה, פנלי פיקוד ושליטה, קירות מסך ומידע ועד לתהליכי עבודה הדורשים קבלת החלטות תחת לחץ."

החברה משרתת את התחום הפרטי כמו את התחום הביטחוני, ובין לקוחותיה ניתן למצוא את משרד הביטחון, רפאל, אלביט, תעשייה אווירית, משטרת ישראל, רשות שדות התעופה, מוקדים עירוניים, מרכזי סייבר וחדרי ביטחון ועוד שמות מוכרים רבים בארץ ובעולם.



איכות ויתרונות תחרותיים, הופכים אותנו לפתרון מוביל לחדרי הבקרה


קוור: "OPALIS service  – כלי השירות לטובת לקוחותינו: מחלקת הנדסה ותכנון, תוכניות ופריסה ארגונומית, Details Design והדמיות תלת מימד, גישה לפס הייצור בכל רגע נתון, לוגיסטיקה וצוותי התקנה, תקני איכות COC  ISO 11064-4:2013 , מפרט טכני גבוה ומשטחי עבודה  24/7  phenol / HPL , פתרונות ניהול כבילה ועיצוב מודולרי, פתרונות אחסון ומוצרים משלימים.  וכל זאת עם אחריות ארוכה ואינטגרציה מלאה עם כלל יחידות ה IT, תקשורת וחשמל, אדריכלים וכמובן בעלי התפקידים השונים בארגון." 



פרויקט דגל אחרון - שדה התעופה הבינלאומי שנפתח לאחרונה באילת על שם אילן ואסף רמון

Tailored consoles for tailored projects


מה שהתחיל כהוכחת יכולת, ניסיון ועמידה בתקנים בין-לאומי, המשיך בתכנון הנדסי מקצועי וטכנולוגי אל מול צוות הנדסה ברשות שדות התעופה. אתגרי הפרויקט המרובים נגעו בייצור, אספקה והתקנת קונסולות פקחי תעופה במגדל הפיקוח ובסוף הדרך מסרנו פרויקט מורכב הכולל עמדות מפעיל לחדר בקרה אווירית, חדר אנרגיה, חדר מטאורולוגיה, חדר ביטחון וחדר בקרת כיבוי אש.  קוור מסכם: " מדובר על פרויקט גדול ומורכב עם קיבולת ציוד טכנולוגי מרובה, לוח זמנים צפוף ביותר, לוגיסטיקה מורכבת ועבודה צמודה מול צוות מסור של מקצוענים ברשות שדות התעופה, הביאו למסירת פרויקט מוצלח ביותר אשר עמד הן בתקציב והן בלו"ז." 






קרדיט AV MASTER

 

bottom of page