top of page

העתיד כבר כאן - מרכז השליטה של משטרת ישראל


מרכז שליטה משטרת ישראל

אופליס גלובל - תיאור הפרויקט

משטרת ישראל בחרה בקונסולות טכניות מקצועיות של חברת SPF

תכנן וייצר את כל הקונסולות התפעוליות עבור חדרי בקרה שונים, יתרונות איכותיים ותחרותיים ההופכים אותו לאחד הפתרונות הטובים ביותר עבור חדרי בקרה. מפעל ייצור של 12,000 מ"ר עם ההתקדמות טכנולוגית מהאחרונה בעולם. כל השירותים המקצועיים שנעשו על ידי OPALIS גלובל בהצלחה רבה.


לקוח


משטרת ישראל היא חלק ממערכת הביטחון הישראלית, האחראית על אכיפת החוק, על שמירת הסדר הציבורי וביטחון הפנים של מדינת ישראל.

פתרונות לחדרי בקרה - משטרת ישראל

פרויקט


שדרוג חדרי הבקרה והשליטה מודרניים בטכנולוגיה מתקדמת, תכנון מותאם אישית התומך בתפקוד אנושי במתקנים קריטיים הפעילים 24/7 / 365. תכנון וייצור בתגובה לקונסולות המפעיל עם מוגבלות וצרכים מיוחדים. שדרוג סביבת העבודה מתאים למפעילים ולזרימות העבודה היומיומיות שלהם, כולל: עיבוד מידע, בידוד אירועים קריטיים, קבלת החלטות והעברתם במהירות לשרשרת הפיקוד הרלוונטית. ארגונומיה קוגניטיבית ואסתטיקה הם חלק מהבנה מעמיקה של הפרמטרים הבסיסיים של המתקן: תוכנית אדריכלית ושרטוט כללי של המתקן, הקצאה אופטימלית של חללי עבודה ביחס למרחב של מספר המפעילים שעשויים להיות מאוישים במצבי שגרה וחירום, צגים, מחשבים ומערכות תקשורת רדיו.

עמדות מפעיל לחדרי בקרה - משטרת ישראל

פתרון עיצוב מותאם אישית


קונסולות מסדרת VDS - ניהול כבלים חכם, גמישות ועיצוב מודולרי פתוח, נוחות ופונקציונליות מספקים פתרון ארגונומי מושלם לכל סביבת עבודה. קונסולות סדרה WideStar 24 × 7 - גובה ישיבה / עמידה מתכוונן מאפשר לשנות מיקום (ישיבה או עמידה) מבלי לעזוב את תחנת העבודה שלך, כפתרון למפעילים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים

חמ"לים משטרת ישראל

www.linkedin.com/company/opalis-global-ltd

63 צפיות0 תגובות
bottom of page