top of page

מרכז החוסן והפעלה לחירום מועצה אזורית חוף אשקלון

אופליס גלובל נבחרה לספק את שולחנות הבקרה ועמדות מפעיל למרכז החוסן והפעלה לחירום של המועצה אזורית חוף אשקלון. הפרויקט מורכב מקונסולה ישרה מסדרת ELITE ל-3 מפעילים בשילוב ארוניות אחסון עם פריים 19" ואפשרות עבודה עם מערכות KVM עבור המפעילים, בנוסף עמדת מנהל מוקד אשר שולטת על המוקד העירוני וחדר הבקרה.


שולחן הבקרה למוקד העירוני - מועצה אזורית חוף אשקלון
שולחן הבקרה למוקד העירוני - מועצה אזורית חוף אשקלון

המרכז הוקם בהשקעה של כ- 6 מיליון ש"ח ושטח של 563 מ"ר, הקמת מרכז חוסן והפעלה לחירום במועצה אזורית חוף אשקלון אשר יהיה ממוגן ויספק שירותים משופרים לתושבי האזור במצבי לחימה וחירום.









המרכז יכלול שני אגפי הפעלה לחירום: מוקד מרווח שיסייע בשגרה ותגובה מהירה לצרכי התושבים, וחדר מצב ומכלולים לאגפי החינוך, הנדסה, פיקוד העורף, לוגיסטיקה, מחשוב ותחבורה.

המרכז החדש יסייע למועצה להעניק לתושבים שירותים משופרים ולשמור על רציפות תפקודית, תוך יכולת המעבר המהיר ממצב שגרתי למצב חירום. עם קמת המרכז, מתוכננת גם פריסת רשת מצלמות חדשות לחיזוק הביטחון באזור ושמירה על בטיחות תושבי המועצה והאזור, אשר מיזם זה מהווה פעולה חשובה וחסרת תקדים, ותסייע לאזור להתמודד בצורה יעילה ויעילה יותר עם מצבי חירום ואיומים אפשריים. זאת, לרבות תקופות של סיכונים או מערכות צבאיות ואבטחה גבוהה. בזמן שהמרכז יספק שירות משופר לתושבי האזור, הוא יסייע גם לצבר ניסיון ולבנות יכולות אשר ישמשו את האזור בעת הצורך.




32 צפיות0 תגובות
bottom of page