top of page

מרכז הפעלה וחירום של עיריית דימונה

אופליס גלובל נבחרה לספק את שולחנות הבקרה ועמדות מפעילים למרכז הפעלה והבקרה העירוני של עיריית דימונה. הפרויקט מורכב ריהוט ייעודי למרכזי שליטה ובקרה מסדרת ELITE בשילוב ארוניות אחסון עם פריים 19" למחשוב, תקשורת, מולטימדיה ואפשרות עבודה עם מערכות KVM עבור המפעילים, בנוסף שולחנות בקרה עבור אגף הביטחון ושעת חירום למוקד העירוני.


שולחן הבקרה למרכז הפעלה העירוני דימונה
שולחן הבקרה למרכז הפעלה העירוני דימונה

מרכז השליטה העירוני מורכב משתי שורות של עמדות מפעילים אשר אמורים להכיל 19 משתתפים בשעת חירום. שולחנות המצב מכילים ארוניות אחסון לקליטת תשתיות חשמל, תקשורת ומולטימדיה עבור הציוד באופן מקצועי ע"י מובילי כבילה ואפשריות של גדילת הציוד העתידי.






בנוסף המרכז יכלול שני אגפי ביטחון והפעלה בחירום, אשר מורכבים מ3 שולחנות בקרה ל10 עמדות מפעילים וארוניות אחסון לקליטת תשתיות חשמל, תקשורת ומולטימדיה (מותאמות 19אינץ).

מרכז השליטה והפעלה החדש בעלות של כ-20 מיליון ₪ יהיה מהמתקדמים בארץ אשר יכיל בתוכו את מרבית האמצעים הטכנולוגיים שיובילו את העיר לשנים הבאות כעיר בטוחה וחכמה עם סיום הבנייה, יעבור אגף הביטחון לפעול במקום באופן שוטף, יחד עם המוקד העירוני ומערך המצלמות הפרוסות ברחבי העיר שינוהלו ממרכז השליטה 24/7. בשעת חירום המקום ישמש את כלל ארגוני החירום במרחב: עירייה, משטרה, כיבוי אש, מד"א וצה״ל כמענה מיטבי לחיי האזרחים בעיר.




18 צפיות0 תגובות
bottom of page